SKOLSTART/TERMINSTART

Måndagen den elfte januari var det skolstart/terminstart. Tänk hur många terminer vi har klarat av redan och nu kan man faktiskt börja räkna ner dem. Jag har fem terminer kvari skolan innan jag är "fri". Min bror går ut nu till sommaren så det är alltså hans sista termin.

Det läskiga är, vad ska man göra efter skolan? Skolan har ju varit ett "säkert kort". Man har vetat vad man ska göra när hösten kommer men efter studenten vet man ju inte det längre. Ska man fortsätta plugga eller jobba? Jobba lite och sen dra utomlands? Frågan är ju avd man ska göra.

Men jag behöver inte ora mig ännu.

Imorse när jag skulle stiga upp ur sängen hade jag lite ångest faktiskt. Jag har ingen aning varför men ångesten lurade i mig. När man väl kom till skolan var det väl inte så farligt. En del goa kompisar fick man ju hänga lite med men favoriten var ju sjuk. Hoppas hon blir frisk snart ! Krya !

Det var några dagar sen jag lovade att berätta om en liten resa jag och mandi ska göra. Det är nämligen så att vi ska träna i en hel månad. Vi ska alltså träna varje dag i en hel månad och se om kroppen förändras på något sätt. Får man mer muskler? Går man ner  vikt? Går man upp i vikt? Händer det ingenting?

Vi kanske inte ska träna ALLA dagar. Vi funderar på att ha några vilodagar faktiskt. Idag blir det en halvtimma spinning och en halvtimma core. Det bästa med att träna är att man kan vara lat resten av tiden på dygnet. Just nu ligger jag under mitt duntäcke med datorn i knät. Lovely.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0