SNÖSTORM?

Jäklar vad mycket snö det har kommit inatt eller?
Det enda negativa är att det är svårt att ta sig fram. Jag har sjukt mycket lust till att dra ut och åka pulka eller något liknande. Det var års sedan jag åkte pulka. Jag tror inte jag gjorde det förra året eller förr förra.

Idag ska jag träffa Moa, Amanda och Ronia. Vi ska nog åka till Ronia men vet inte hur jag ska ta mig dit bara. Gå eller åka bil. Cykla blir nog lite jobbigt tror jag. Det löser sig hoppas jag.

Just nu laddar jag över hela första säsongen av how I met your mother till min dator. Fredrik hade tydligen alla säsonger på sin dator så det var ju toppen. Jag har hört mycket bra om den serien.



enkel klädsel

over and out, peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0