SOVMORGON

Som alltid har jag sovmorgon på måndagar och hur skönt är inte det?

Mina planer för dagen är att först åka till skolan och direkt efter skolan måste jag svänga förbi stan. Jag har absolut inga leggings i min garberob så det måste inhandlas. Mamma gav mig till och med pengar för det igår.

Träning klockan fem idag. Spinning. Efter det måste jag skynda mig hem och stoppa i mig mat och sedan börja med engelskan.

Igår fick jag positiva besked om londonresan kan jag ju säga. Mina föräldrar är trots allt väldigt bra. Jag har i stort sett betalt min del redan. Det kanske tillkommer några hundra, högst en tusenlapp till att betala men det är inte så mycket eftersom jag hade förväntat mig att betala mer.

Positivt den här veckan: Kompletteringsdag på tisdag. Så vi går bara en halv dag. Jag slutar tio i elva.


jag kör på flanellskjortan idag med för den är superskön

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0