STÄNGDE AV DATORN

Klockan kvart i sex stängde jag av datorn för att ha tid för att bara ta det lugnt. Jag la mig i sängen och kopplade bort allting och lyssnade till secondhand serenade. Deras låtar är verkligen underbara. Efter en stund målade jag mina naglar röda. När jag ändå var i farten klippte jag mina tånaglar som var lite för långa och rakade benen. Gud så underbart. Smörjde in dem i lotion så nu luktar benen gott också.

Sen gick jag runt i rummet och plockade undan saker och hängde in kläder i garderoben. Nu är det fint här igen. Jag är väldigt nöjd med min söndag. Jag gick upp halv nio och åt frukost vid halv tio. Sen så satte jag igång med plugget och kom en bit påväg men kom på att jag har två dagar till på mig så behövde inte göra så mycket som jag trott från början.

Klockan tolv så tränade jag med amanda i 45 minuter för att sedan bege mig till stan och möta emma. En mycket trevlig fika blev det. Jag har inte träffat henne på ett tag men allt kändes som vanligt. Skönt det. :)

idag har jag ätit upp resten av glassen vi köpte i fredags


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0