TORSDAG

Varken tid, lust eller ork till att skriva något här idag. Tråkigt nog men får väl slänga in ett kort inlägg om min dag.

Prick klockan åtta satt jag i tandläkarstolen igen. De grejade där i munnen och man ligger där som ett fån. Man kan inte säga något utan man bara ligger där och "ler". Samtidigt som tandläkarna står och glor i min mun ser jag bara deras huvuden som flyttar sig fram och tillbaka över mig. Jag kände mig som ett litet spädbarn faktiskt. Ja, ni vet hur man är mot dem när de ligger i vagnen. Man sticker in och ut huvudet.

Efter besöket kände jag mig inte helt frisk, lite yr och så. Jag bestämde mig för att stanna hemma till klockan tolv då vår tredje lektion började. Sen segade sig dagen fram med matte, prov och bild. Jag ville bara hem men hem åkte jag inte efter skolan. Eftersom jag inte mådde för bra så orkade jag inte med spinning idag. Hoppade över det men tog mig en timmes "promenad" på rullbandet. (Fan jobbigare än vad alla ni som läser tror!!).

När jag kom hem och hade duschat så var jag helt slut. För en gångs skull kände jag att kroppen var utpumpad. Efter 14 dagar med träning kände jag mig riktigt trött. Med bara 16 dagar kvar så ska vi klara det.

Jag har inte slagit på datorn förrän nu typ eller för typ en halvtimma sen. (duktigt av mig)

Imorgon får ni inte förvänta er inlägg för imorgon händer det grejer. Nej, men jag hinner inte uppdatera här förrän på lördag eftermiddag om ens det. Imorgon ska jag direkt hem till camilla för mys efter träning och på lördag ska jag dömma två matcher som följs upp av träning och soppa med amanda.

Hejdåååååååååå, nu ska jag stänga av datorn och gå och borsta mina gaddar som kommer ta typ hundra år. Fruktar det nästan nu. Ni får ha en underbar helg ! <3


fint va??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0