TRÅKIGT

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? börjat dömma handboll
2. Höll du några av dina nyårslöften? vet inte om jag hade några ?
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? nej
4. Dog någon som stod dig nära? nej, klarade mig från det iår med
5. Vilka länder besökte du? Frankrike(bussresa så passerad ett par länder och bodde i tysklnad påvägen hem), Slovenien och Grekland
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? inget jag kan komma på nu, mer pojkväns mys

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 17/2, 2/6,
8. Din största framgång 2009? svårt... tränar regelbundet även fast jag inte spelar handboll längre
9. Största misstaget? små detaljer som är viktiga som man missar ibland.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? väldigt frisk tror jag

11. Bästa köpet? kommer verkligen inte på något. men bästa jag har fått är mina högtalare
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder.. sen mat/fika
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? vänner, resor, klass 9b
14. Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2009? boom boom pow

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? gladare tror jag !

16. Vad önskar du att du gjort mer? varit i min sommarstuga

17. Vad önskar du att du gjort mindre? jag är rätt nöjd med vad jag gjort, hehe
18. Hur tillbringar du julen? Släkt. I mölnlycke med kusiner och sedan hemma med farmor

19. Var du kär i år? jaa
20. Favoritprogram på TV? One tree hill, Gossip girl
21. Bästa boken du läste i år? gossip girl serien
22. Största musikaliska upptäckten? erik hassle, joshua radin,

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? greklandsresa, kläder

25. Något du önskade dig men inte fick? mer pengar kanske, haha
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Solade och badade i grekland sen middag med familjen på en mysig resturang
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? förlorat kontakten med vänner

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? blandad, väldigt blandad

29. Vad fick dig att må bra? lycka är vänner som bryr sig om en alltid
30. Vilken kändis var du mest sugen på?  chris brooooooown

31. Vem saknade du? alla.. jag saknade ju inte bara en på hela året. allt ifrån killar till kompisar


Imorgon ska jag försöka göra ett bildkollage från år 2009.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0