TRÄNA TRÄNA TRÄNA

Det enda jag gör är att träna nuförtiden. Kanske inte riktigt hela tiden men det är så underbart. När jag går i skolan längtar jag till att få svettas och känna att man gör av med massa energi. Underbart! Idag blev det också träning direkt efter skolan. Jag har aldrig tränat direkt efter skolan förut men har gjort det två dagar i rad nu och det är skönt. Sen när man är klar med träning har man hela kvällen hemma för plugg och "relaxing". Det blev 20 min på löpbandet idag också och en kvart powerwalk.

Direkt efter skolan är det inte så himla mycket folk heller.

Strax väntar god mat, chicken nuggets, ris och currysås. Jag har precis skickat in ett arbete i engelskan som är ett lov försenat men orkar inte bry mig faktiskt. Nu har vi börjat med ett nytt projket i engelskan. Vi ska nämligen planera en resa till new york. Vi ska kolla upp flyg, hotell, sevärdigheter, resuranger och sånt. Efter lite forskning ska vi redovisa detta på engelska. Vill inte det men antar att vi måste.

På fredag ska vi redovisa våran engelska bok men det får jag ta itu med imorgon hur jag ska berätta om den och så. Funderar på att ta min vilodag imorgon så jag kan plugga på riktigt men ska höra med amanda vad hon tycker.

Det var allt från mig idag. Jag har inte så mycket att säga eftersom jag går i skolan, tränar och åker hem och segar typ. Vilket liv alltså men det fungerar ganska bra nu faktiskt !


Det går typ inte att ladda upp bilder så ni får ta det som det är, ok?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0