TRÖTT PÅ´T

Det är inte det att jag är trött på att träna, det är bara det att man gör bara samma saker. Går/springer en stund på rullbandet och kör vissa övningar. Det går inga pass direkt efter skolan och under den här årstiden blir det jobbigt att cykla fram och tillbaka.

När man kommer hem på eftermiddagen/kväll blir man rastlös för man vet inte vad man ska göra. Frågan är ju, vad ska man göra när man inte kommer träna varje dag längre? Jag måste helt enkelt hitta på något att göra efter träningen här hemma. Ute orkar man ju inte vara i detta piss väder (!!!!!!!!!).

Just nu vill jag bara ha någon att mysa med. Var hittar man det?

Kommentarer
Postat av: rohlén

jag vet.. inte riktigt meningen, ska bättra mig !

2010-01-27 @ 20:55:50
URL: http://ccrohlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0