UPP OCH NER PÅ EN SEKUND

Mitt humör har verkigen varit på topp idag. Ingen anledning men jag ääääääälskar det. Jag antar att det är folket kring mig som får mig att skratta och må bra. När jag efter skolan träffade amanda på hälso så började vi skratta på en gång åt olika saker. När man sedan går inne på gymmet och gör övningar och det blir "liiite" för tungt gör man gärna fula miner. Då brister man ut i skratt ännu en gång.

När vi körde bänkpress orkade jag inte upp riktigt sista gången och då ska amanda vara beredd att hjälpa mig. Men idag stod hon och dagdrömde så jag gav ifrån mig ett konsitgt ljud vill jag lova. Hoppas inte alla hörde...

Vi solade solarium för första gången, jihuu. Lite panik i början men sen vande man sig. Dock inte så himlans brun efter bara fjuttiga åtta minuter men det lär bli några fler gånger i buren.

När humöret var som bäst så ska ju alltid något komma och trycka ner det. Jag är på väg hem cyklandes (!!!) och kommer på att jag har glömt Ipoden. (Tankar: Tänk om någon har snott den och FAAAN jag måste cykla tillbaka. Jag ORKAR inte). Ringer min bror och frågar om han kan köra mig när jag kommer hem. "Nej". Han har tydligen inte förstått att jag hatar att cykla i det här vädret. Guppigt, slirigt, skvätttigt, kallt, förjävligt!

Det är bara att vända. Arg, förbannad, sur, ledsen och allt sånt var jag nöär jag fick vända. Ipoden återfunnen och jag GÅR hem.


detta är ett helvete för alla cyklister


om det ändå vora så lätt

Ser du mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0