VÄRMELJUS I MITT HUS

 

Go-slapp klädsel en dag som denna


 Nu har jag suttit i några timmar och fixat med min ipod så nu har jag ny musik på den och jag älskar det. Jag kommer såklart fortsätta spela in musik så jag kan lägga in ännu lite mer för man tröttnar fort på sin ipod musik. All gamal musik åkte faktiskt ut fast några låtar fick läggas till igen. 

En del värmeljus går åt till mitt kalla rum kan man ju säga. Vi har kommit på anledningen också. Det är kallt som fan ute och har varit i några veckor nu och under mitt rum ligger vår ingång och där är det inte heller varmt. Så jag får ingen värme underifrån och inte heller från utsidan.

Tur att värmeljus är billiga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0