I PUT MY GLASSES ON

Chacha

Nu är jag hemma en sväng innan jag drar vidare till gymmet fakatiskt. Jäklar, det var längesen jag var där. Jag tar med mig amanda också så det blir till att pumpa alla kroppsdelar idag.

Kvällen igår var enastående bra. Vänner, tacos, musik, filtar, jordgubbar, vindruvor, ahlgrensbilar och massa skratt åt extremt goa/fula bilder. Om ni har tur kommer det kanske upp några bilder senare. När vi vaknade var det strålande sol så vi la oss ute på deras veranda en stund och solade men det blev fort väldigt varmt.

Ikväll blir det kvällsdopp med Camilla och Linnea och kanske Amanda? Nice


(ps. det ska typ bli sämre väder i alingsås när jag åker till italien)



Kommentarer
Postat av: FRIDA

svar jaoja!



jag vill också ha såna glasögon!

2010-07-03 @ 02:31:32
URL: http://fridastenlunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0