SATURDAY

Varmaste dagen på hela året. Våran termometer översteg 30 grader.

Jag, mamma och pappa drog till göteborg strax över nio. Vi började med en fika i solen på cappuccino. Det fick bli en islatte och en smörgås. Efter det blev det lite shopping för pappas del och sen även för oss andra. En ny kamera inför italien blev det också och den var inte så fasligt dyr eftersom det är sommarrea nu i alla butiker.

Och en skjorta köpte jag också, eller mamma betalade men jag köpte.



Klockan halv ett tog vi bilen till mormor och morfar och stannade där ett antal timmar. Vi kollade på matchen mellan tyskland-argentina. Och tyskland ägde skiten. De kommer vinna VM. Egentligen skulle jag ut till ödenäs ikväll men kom inte hem i tid så stannade hemma och käkade pizza i trädgården istället. Nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0