100613

Godmorgon

Klockan är halv tolv och jag ska strax dra mig iväg till gymmet. Det var åratal sen jag var där, eller det känns så i alla fall. Jag hade ju tänkt gå dit igår men regnet öste ner och man kände inte direkt för att gå ut. Men ut gick jag med moa på en promenad och senare på kvällen blev det myskväll. Sådan  myskväll bara tjejer kan ha. Fruktsallad med glass, godis och två filmer på det.

En annan sak som jag måste skriva, fy fan vad skönt att ha sommarlov och inte göra någonting några dagar. Jag börjar jobba på tisdag så man får passa på och bara ha det skönt. Och om exakt en månad drar jag utomlands till Italien.


tre år sedan vi var i kroatien med familjen pettersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0