FAST CAR

David Usher – Fast Car

Här sitter jag vid datorn för första gången på några dagar faktiskt. Det var skönt att komma bort från alingsås i helgen och åka till havet istället. Vädret var inte det bästa men jag fick träffa lite nya männsikor vilket alltid är bra. Det blev en liten "rekning" inför kommande helg då vi ska fira midsommar där. Det kommer bli grymt tror jag.

Igår kväll drog jag och camilla till göteborg och hörde lite på paramore och andra band. Vi såg nada men det var bra ändå för vi hörde rätt bra. Det blev en fika också på condeco. Kom hem vid elva och störtade i säng.

Idag har jag jobbat och sedan träffat några kompisar. Vi har hängt på stan, käkat glass och gått i affärer.



Kommentarer
Postat av: linnea

snygggggggaskor!

2010-06-21 @ 23:39:48
URL: http://linneaida.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0