FIRST DAY

Hej goa och glada

Jag är klar med första dagen på sommarjobbet och det känns otroligt bra. Barn är underbara. Så det känns inte jobbigt att börja åtta varje dag och sluta fyra, bara roligt plus att man tjänar lite drygt över tre tusen. Och det är bara åtta dagar jag jobbar.

Så då vet ni vad jag gör och håller hus. Det finns helt enkelt inte mycket mer att säga. Bara det att hör bara av er om ni vill ses, stor som liten. Nu ska det vara bra väder i några dagar och jag vill spendera tiden med er. Ja, men ha det underbart så hörs vi.

Ps. Grillkväll här på torsdag tjejer? typ de som var hos lousie för några veckor sen? Ni vet vilka ni är, puss

jag typ saknar detta - slovenien 09

och detta - tjörn 09


Somamren 2009, bästa sommaren i mitt liv. Tror inte 2010 slår den, tyvärr

Kommentarer
Postat av: linnea

låtermysmys!

2010-06-16 @ 00:24:08
URL: http://linneaida.devote.se
Postat av: louise

jag är på hanna :D

2010-06-16 @ 02:10:43
Postat av: rohlen

kanske är med en stund, men det verkar som att handbollsmötet inte är idag. och är det inte idag så åker jag inte änns till träningen då kommer jag till er istället ! :D

2010-06-17 @ 10:05:27
Postat av: Tobias

Härliga bilder!



Håller med, skitfilm ;)

2010-06-17 @ 11:02:25
URL: http://grymtroligperson.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0