FRIENDSHIPS

Jag var ute och gick en långpromenad förut och tänkte på relationer till vänner. Man, eller i alla fall jag har olika relationer till alla mina vänner. När jag är med en kan jag känna på ett sätt och när jag är med en annan kan jag vara på ett sätt. Jag säger inte att jag är olika personligheter utan att man beter sig på olika sätt med olika personer. Med en del vänner kan man prata och bete sig hur som helst men med vissa vänner är man den försiktiga för man kanske inte känner sig lika trygg även fast man är vänner. Och när man börjar umgås vet man inte riktigt hur man ska bete sig ch det är nog det roligaste.

Det är så olika och man kan faktiskt bli fascinerad när man börjar tänka på relationer till alla man känner.

Och ibland har man en bra relation till en vän och sen rinner det ut i sanden. Jag tror nästan alla männsikor har varit med om det och det har jag varit några gånger också.  Men dör någon relation hittar man alltid nya.

(kände bara för att skriva av mig, kommer typ ångra mig och tycka det var as töntigt)





några av de finaste vännerna

Kommentarer
Postat av: Ida Sandell Stålsjö

Haha, det var inte alls töntigt. Jag håller med helt :)

2010-06-09 @ 21:14:48
URL: http://idavendela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0