NEW

Igår var en fruktansvärt rolig kväll hos Louise. Tack folket som var där ! Det får vi göra om snart. Jag är taggad som fan på att hitta på massa saker nu när jag slutar jobbat. Den senaste veckan har varit hektisk men sjukt bra. Potatisfestival, tjörn, pierpressure, grill, häng i stan och en snabbis till göteborg idag.

Jag behövde något nytt och fräsht till midsommar så tog en tre timmars tur till göteborg med mig själv. Dagen har varit knäpp och jobbig men blev bra tillslut. Jag är så trött så jag håller på att dö för det har gått i ett sen förra onsdagen. Imorgon hinner jag inte heller pusta ut men på måndag ska jag sova hela dagen hade jag tänkt. För jag drar ju till tjörn imorgon och kommer hem på söndag.

Här kommer blider på de två nya sakerna. (Nöjd som fan)

299 ;- Monsoon

100 :- Monki

Kommentarer
Postat av: emiil

SNYGGA!:O

2010-06-24 @ 03:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0