SKÄRP


Jag har ju ett svart flätat skärp så hade suttit fint med det här från hm för endast 129 kr. Fatta vad snyggt, instoppat linne och ett par snygga jenas och detta skärp.

Nu tickade klockan precis över tolv och vad gör man? Sitter här och bara fördriver tiden med musik och msn. Fast det är ändå helt okej. Imorgon ska jag hänga med camilla och jag vill dra till göteborg och utforksa affärer men har ju lovat mig själv att inte köpa något på två veckor ( det går inte bra med andra ord ). Jaja, vi får se vad det blir.

Godnatt männsikor, funderar nu på att lägga mig och läsa en bok jag fick låna av ronia som är sjukt jäkla bra. "Min bästa väns dotter".

Kommentarer
Postat av: emiiill

det blir nice ska du se!:P

2010-06-14 @ 00:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0