THE BEGINNING

It is already sunday!

Jag kan börja berätta lite om gårdagen. Kände mig lite bättre efter några panodil så bestämde mig för att dra med folk och spela vollyboll vilket var härligt som vanligt. Inte för att det gick så jädrans bra men att träffas och bara umgås uppskattas faktiskt alltid. Denna sommaren ska jag ta vara på alla chanser jag får och verkligen lära känna nya människor och njuta.

Senare på kvällen slog jag mig ned i soffan med slumdog millionaire. Sjukt skönt att slappna av och äta lite godis. Och jag ville inte sova elva så jag klicka igång några sex and the city avsnitt också.

Idag då så har jag redan tagit en långpromenad med Moa och legat i solen och läst i 2-3 timmar vilket har gett mig lite ny hudfärg (hoppas bara inte jag får cancer). Och nu sitter jag på min altan och försöker se vad jag skriver för skärmen reflekteras.


haha

Kommentarer
Postat av: Martin

Snygga brillor! :d


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0