TJÖRN, MIDSOMMAR 2010

Chacha bloggen !

Jag är verkligen sämst på att blogga, borde verkligen sluta eller starta en ny för den här är bara ful och tråkig egentligen. Nu ska jag bara skriva några rader om min helg på tjörn. Jag har inga bilder att visa för de tog vi inga och då är det svårt för er att uppleva känslan.

Vi kom upp i torsdags kväll och hängde med några goa killar, spelade minigolf och sedan var det läggdags. Midsommar bjöd på blommplockning, göra kransar, strosa runt på campingen, skratta, spela kubb, äta god mat, hög musik, jordgubbar, goa människor, nattbad, mys, pussar och ja, ni som var där vet vad som hände.

Igår låg vi vid havet och schtekte som bara vi kan. Hade det allmänt bra men var lite för trött på kvällen. Dålig sömn dagen innan och sol en hel dag.

Det var en liten resume från helgen som kommer bli ett minne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0