WHO´S WITH ME?

Sista veckan i augusti vill jag dra till en stuga på västkusten. Jag har tänkt på det länge och vill verkligen att det ska bli av för det hade varit så sjukt bra avslutning på lovet. Så vem vill åka med?

"Mycket fin enplanslägenhet. Ljust och fräscht med högt i
tak och synliga takbjälkar.Fullt utrustat kök, med diskmaskin.
Helkaklat badrum med golvvärme.Trevlig uteplats med
sommarmöbler och grill.Nära till strand och klippbad. 200m
till Springets småbåtshamn. Egen parkering på tomten.
Lugnt barnvänligt villaområde.Gångavstånd till Smögenbåtarna."


Kommentarer
Postat av: moa

JAG VILL!

2010-06-15 @ 15:34:43
Postat av: rohlen

jag är PÅPÅPÅPÅ!!!

2010-06-15 @ 19:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0