AFTERNOON



I eftermiddags efter skolan var jag jätte godissugen så svepte förbi ett bageri i stan. Jag köpte med mig två frallor och en chokladboll. Det smakade utsökt denna torsdag kan jag ju säga. Ibland får man faktiskt unna sig lite gott på vardagar även fast jag inte brukar det.

Snart är det dags för bella&tyra show igen. Det är deras andra live-sändning. Jag tycker man ser att det är lite oerfarna men det är inte så konstigt för det är ju precis var de är. Hoppas det går bättre för dem idag. Framförallt att de slappnar av lite mer!


Kommentarer
Postat av: LISOU

ja det blir man verkligen, helt underbart :) kram

2010-03-18 @ 20:38:21
URL: http://lisou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0