FOR YOU

Eftersom mina vänner är så fruktansvärt besvärade över att jag ska lägga ner bloggen får jag väl fortsätta en stund till. När jag hade skrivit det igår tänkte jag "men nej, jag kan ju inte lägga ner den, stora delar av mitt liv är ju nerskrivit i bloggen så om jag vill gå tillbaka så är det bara att göra det". Så jag fortsätter nog trots allt. Kul va?

Nu sitter jag här efter en "hård" skoldag och funderar vilka bus jag ska göra idag. Jag har tränat hårt två dagar i rad nu men tror jag kör ett till pass idag så hoppar jag över imorgon. För imorgon ska jag till göteborg och fika med fina flickor.

Senare idag är det a-lags match och jag ska banne med gå idag! Heja Alingsås!


Ett fynd jag gjorde idag, 149 ;- Lindex



den får duga

Kommentarer
Postat av: Ida

Bra att du fortsätter! Läser varje dag. :D :D

2010-03-31 @ 14:45:23
URL: http://idavendela.blogg.se/
Postat av: josefin

idag har då vi varmt:D:D:D:D

2010-03-31 @ 15:03:52
URL: http://josefinlundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0