FULLT UPP

Det är redan måndag kväll !? Hallå? Det har gått i ett sedan klockan sju imorse kan man säga.

Jag slutade klockan ett idag men ändå har jag inte fått vilat. Jag begav mig direkt till stan för att "fixa" håret. Nu har jag klippt två centimeter och det märks tydliagre än vad jag hade hoppats på. Men det växer ju ut som jag brukar tänka. Ingen fara skedd. Efter det tog jag och Camilla en magnum på TORGET. Lovely i say. Första glassen är nu äten och sjukt vad god den var. Magiskt nästan. Haha.

Om jag ska berätta min dag i detalj så åkte jag hem vid tio över tre. Åt lite granna och satt vid datorn. Det var ingen lång stund för sedan skulle jag iväg och spinna. Jag var lite trött/seg innan passet började men det blev mitt bästa spinningpass hittils tror jag. Jäklar vad svetten rann!

För en stund sen käkade jag makaroner och falukorv. Det var lite gott faktiskt. Nu ska jag viiiiiiiiiiiiiiiiiila.

(Jag vet inte vad jag gör för fel. Våran tvättmaskin läcker vatten!!!) Och nu tvättar jag en nagelklippare. Den låg i mina mjukisbyxor och jag råkade få med den. Typsikt! Mamma hjälp mig



Kommentarer
Postat av: emma

hahahah jag dör XD

låter som om du saknar dinaföräldrar en aning ;) hahaha

you can do it!

2010-03-08 @ 20:08:46
URL: http://suchadreamer.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0