GO LÖRDAG

Dagen började med soffhäng. Hur gött som helst verkligen. Först var det bigget loser och sedan ett program om svenska längdskidlandslaget med kalla, hellner, olsson, haag och alla härliga skidmännsikor. Jag vill också vara med i landslaget. De verkar ha så kul. Kunna vara sjukt bra på någonting, tex skidor !

Nervositeten steg ju närmare klockan blev 20 över 11. Oj, vad ont i magen jag hade. Vi skulle ge oss ut på planen igen och döma. Efter förra helgens bravader så var vi nervösa. Men det gick bra faktiskt! 250 kr rikare.

När jag kom hem satte jag mig på min trappa och åt mat. Det var inte kallt! Där satt jag cirka 45 minuter och njöt.

Ingen hemma känns faktiskt riktigt gött nu. Igår hade jag lite ångest men klarade att göra mat. Jag hade i för sig två goa vänner som hjälpte mig. Och vi hade en mysig kväll igår trots en dålig film. Haha. De männsikorna är bra dem även fast jag inte träffar de så ofta känns det alltid så bra!


gammal bild men ack så vacker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0