I WANNA JUMP HIGH



The Features – The Idea of Growing Old

Jag vill: bli en framgångsrik och lycklig kvinna
Jag har: en 3,6 år gammal mobil som är helt ute
Jag är: i italien om 4,5 månad
Jag kollar: på förkväll på tv4
Jag gillar: att ta en kopp te och läsa bloggar
Jag älskar: livet när det är som bäst
Jag saknar: när jag, moa och camilla satt i båten och hade det jävligt bra
Jag känner: att jag ibland saknar att vara liten och problemlös
Jag mår: bra trots det är mars och typ 10 minusgrader
Jag tror: det kommer bli en bra sommar
Jag äger: äntligen ett par vita converse
Jag hoppas: jag träffar en fin kille i sommar


Kommentarer
Postat av: moa

jag saknar det med..väldigt mycket! <3

2010-03-05 @ 07:48:31
URL: http://moajosefine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0