NOTHING ELSE IS GOOD ENOUGH

Det är söndag eftermiddag och helgen har varit kort som vanlig. En till dag hade inte skadat mig i alla fall. Idag har jag inte gjort mycket nytta men tiden har gått ändå. Bloggen har fått vila och jag med. Men kände att det var dags för en uppdatering efter 24 timmar.

Vädret är fruktansvärt oinspirerande idag men gick ut på en promenad ändå. Jag hade tänkt köra lite intervaller i nolhagaberg men när jag kom dit var isen fortfarande kvar i bergen. Det verkar som snön bara smält där det är asfalt. Min lilla promenad på 60 min fick bli träningen idag.

Jag har precis kollat klart på supermatchen alingsås-guif. Den var riktigt spännande men alingsås förlorade med två bollar tillslut. Jag hade mer än gärna sett de vinna uppe i eskilstuna idag men vi får ta igen det när de hälsar på i alingsås.



Drog på mig mitt underställ och gick på promenad!

Kommentarer
Postat av: eemma

sv: nä jag vet, sjukt borring!

2010-03-21 @ 17:21:05
URL: http://eemz.blogg.se/
Postat av: LISOU

Ska försöka plugga lite, men nu blir det film och mat :) Dudå?

2010-03-21 @ 17:24:27
URL: http://lisou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0