PLACE DOWN TOWN

Håltimman har börjat och jag är hemma. Rätt gött om jag får säga det. Jag cyklade hem på typ 7-8 minuter i regn. Det var inte alls roligt men nu är det skönt. Sitta lite vid datorn, äta lite mat och förbereda sig för engelska och andra ämnen.

Om en timme och en kvart måste jag cykla tillbaka så ska göra mig lite mat nu eller jag menar värma lite mat. Ikväll blir det träning halv sex och möjligtvis handbollsträning(ska känna på det). Aa, vi får se !

Här har ni mig från en annan sida. Mitt hår vill verkligen inte ligga som det ska


Kommentarer
Postat av: Tobias

jag vet inte, har inte tittat den på länge :D haha är du medlem?

2010-03-23 @ 11:26:05
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0