SÖNDAGS MIDDAG

Just nu sitter jag i fotbad och kan jag ju säga att det behövdes. Jag tappar skinn på min fotsula. Så snart ska jag fila bort det och smörja in mina fötter i en fotkräm. Ni kanske inte  ville veta det men det fick ni veta ändå.

Lite tråkigt att jag inget hittade på allum men ekonomiskt. När jag väl är "rik" då är jag snål. Märkligt?

Farmor och hennes kusin har varit här på middag och såklart får man efterrätt då. Våffeldagen var ju i torsdags men vi sköt fram våfflorna till idag. Nu ska jag inte äta något "tjockt" på 500 veckor. Okej, lite överdrivet men är sjukt trött på sånt nu. Det blev too much den här helgen.


Kommentarer
Postat av: hehe

Huh!? I looove our fatty days..

2010-03-28 @ 18:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0