SWEET DAY YESTERDAY

Det blev en väldiga massa ändringar hela dagen igår. Tjöt hit och tjöt dit. Jag blev trött på allt och ville bara skita i allt och på ett sätt gjorde jag det.

Vi slutade halv ett istället för fyra och det var underbart. Jag hade ingen lust att åka hem vid halv ett och inte göra någonting så drog med ronia till ica. När vi var därinne kunde vi lika gärna köpa med oss lite gott och sätta oss ute på en bänk. Och det var precis vad vi gjorde. Efter många timmar på bänken åkte vi till gimgott för pizzaaaa!

Vid sju åkte jag vidare till amanda. Där stannade jag till tolv med lite utgångar i stan. Jag kollade mitt bankkonto och det var mycket positivt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0