THERE WAS A TIME WHEN MY WORLD WAS FILLED WITH DARKNESS

Godkväll läsare !

Det är onsdag och jag sitter just nu och käkar lite mat. Ris med korvgryta med smak av curry. Det låter kanske inte så gott men det är faktiskt riktigt gott. Till det har jag majs och banan! Jag äter ur en yoghurtskål med sked och det är jäkligt smart. Man slipper helt enkelt fippla med gaffel och kniv. Jag äter på det viset när jag äter själv.

Efter jag hade pluggat förut hade jag inget att göra så jag tog mig en sväng till stan själv. Jag hittade en fin kläning/linne på ginatricot för en gångs skull men köpte den inte. Istället fyndade jag en helt okej bikini för 78 kr för både överdel och underdel. Vi tackar för det.

Förut


Nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0