THEY WILL SOON LEAVE

Okej. Jag har nästan aldrig varit utan min mamma och pappa i 10 dagar. Eller jo, när jag var och konfirmerade mig var jag i för sig borta från dem mer än tio dagar. Men knappt för det fanns "hälsa på-dagar". Nu lämnar de till och med mig hemma nästan ensam med matlagning, disk, tvätt, strykning och sånt. Jag måste ut och hämta tidningen på morgonen. Den som annars alltid ligger på matbordet.

Herregud, det kommer gå galant! Jag kommer lära mig mycket förhoppningsvis.

Jag hoppas också de får en underbar resa utan mig och min bror. De åker imorgon vid nio och ska åka buss i ett dygn. Tänk under alla de timmar de sitter i en buss kommer jag hinna med massor. Skola, träffa kompisar, sova och lite till.



Idag: Skola och sen stan med Camilla. Jag delade ut två cv:n. Ett till gårdscafét och ett till intersport. I helgen ska jag ta tag i mer saker som handlar om jobb. Jag vet inte vad jag gör om jag inte får jobb. PANIK!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0