THIS IS MY LIFE

Jag var lite depp imorse för jag ville inte till skolan men när jag kom dit var det faktiskt bra. Eller jag fick inte så mycket gjort kanske men det var bra i alla fall. Vi hade inställd bildlektion så vi slutade ett! Det borde vi göra varje måndag tycker jag då va.

Måndagen är ändå lite tråkig. Jag vill ha sooooool! Det enda jag har gjort sen jag kom hem är att rulla omkring i hemmet och titta på how I met your mother. Det är väl inte så illa men man blir sjukt seg.

Jag ska iväg och träna snart och idag blir det flera timmars träning. Två och en halv timma till och med. Först spinning-gym och sedan core. Riktigt gött ska det bli!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0