TIME WILL TELL

Godkväll!

Idag har jag inget vettigt att skriva egentligen men under kvällen fick jag ett sjukt långt sms av amanda. Där stod det om helgens matcher som vi ska dömma. Vi har nu fått två matcher till och kommer tjäna 700 kr i helgen. Det är inte helt fel kan man säga. MEN, det finns ett men också. Vi ska vara på plats halv nio i alströmmer på söndag och stanna till två. De första matcherna är rena skräcken nästan men vi ska klara det och stå på oss! Så mycket som jag klarat i livet ska jag klara de matcherna också.

Som ni vet dömde vi p-97 för två veckor sen och det var ett rent helvete nästan och nu ska vi döma dem igen. Det fanns inga andra domare som kunde ta de matcherna så man får ställa upp. Efter helgen kommer vi ha inkasserat 1500 kr(alla matcher vi ha dömt sen vi senast tog ut domarpengar)
DET KOMMER GÅ BRA !

Tack och hej !

Nu ska jag göra iordning lite kvällsmat.. mjölk med cocopops och några fruktbitar vid sidan av! Klockan nio har Blondinbella och Tyra Sjöstedt premiär för sitt program. Det är live sänt så gå in på deras bloggar och se programmet för det ska jag. Kenza är deras första gäst. Ikväll sover jag i mammas och pappas säng.

Kommentarer
Postat av: MUFFINSMARTIN

ja jo ;) haha

2010-03-12 @ 13:14:02
URL: http://muffinsmartin.blogg.se/
Postat av: MUFFINSMARTIN

Tack så mkt! Du är frisk och glad iaf? :D

2010-03-12 @ 13:35:17
URL: http://muffinsmartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0