YESTERDAY AND TODAY

Igår var jag hemma i stort sett hela dagen och vilade. Jag mådde dåligt så orkade varken med datorn eller bloggen. Ja, vad gjorde jag? Vilade, åt, kollade på film, sov, åt, läääste i två timmar, åt och sen sov jag hela natten. Jag satt i eftermiddagssolen i typ fem minuter också. Det var ganska skönt det med !

Nu sitter jag här och dricker mitt te. Jag känner mig bra just nu så ska gå till skolan. Som tur är har vi kort dag idag, slutar kvart över elva. Tyskaprov står sist på schemat. Inga planer idag som jag skrev. Men kommer bli jäkligt rastlös om jag inte gör något idag. Men åsido kan jag må dåligt senare igen så blir nog hem och vila.

Det är fint väder och man ska vara ute men tycker det är lite för kallt fortfarande. Idag ska tempen ligga på cirka -4.



OKEJ ! PÅ LÖRDAG SKA JAG KLIPPA MIG OCH LÄMNA UT CV TILL CAFÈER I STAN !
NU HAR JAG LOVAT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0