YOU´RE JUST ANOTHER GIRL

Klockan är redan åtta! Jag kan verkligen inte förstå varför tiden ska gå så jäkla fort hela tiden? Snart måste man ju gå och sova..

Det har blivit sjukt dåliga uppdateringar nu i veckan och är rädd att det kommer fortsätta i samma spår. Det är som sagt mycket att göra. Men jag gillar det. Idag lagade vi korvstrogranoff och ris. Och till kvällsmat/godis blir det mjölk och cocopops. När vi var och handlade förut kunde jag inte bestämma mig vilket paket vi skulle ta. Jag stod där och skrattade åt mig själv. Tillslut blev det paketet där det stod "Kid´s happy moment". Det är så det ska va!

Jag kan meddela att värdet fortsätter skina här i Alingsås. Det är underbart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0