HEJ

Egentligen tycker jag att om man ska blogga ska man uppa ofta och ha bra inlägg. Jag menar att jag ska lägga bloggen åt sidan för ett tag men ibland blir man så sugen och bara måste skriva om något meningslöst. Det är ofta fint väder när jag vill blogga, antar att det är min inspirationskälla. Man är glad och kan ta lite finare bilder.



Annars tar skolan ganska mycket tid, i alla fall mentalt. Jag försöker att inte sitta så mycket vid datorn utan istället vara ute nu under våren, datorn kan man sitta vid under vintern.

hejdåååååååååååååååå

Kommentarer
Postat av: CISSI

Neeej, ta inte paus :( gillar din blogg ju!

2010-05-27 @ 17:47:49
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0