RIGHT NOW

Jag har icke haft tid för datorn på två dagar. Istället har jag tillbringat tid med vänner, skolan och i soffan. Det har känts skönt att kunna skjuta den åt sidan.

Just nu ligger jag i soffan och kollar på handbollsfinalen, herrar. Sävehof mot Drott. Heja Drott! Det står 1-1 efter 6 minuter. För exakt ett år sedan satt vi i globen och hejjade på Alingsås (saaaakna väldigt mycket den känslan). Men skall icke deppa utan vara glad för att jag upplevde det då.

Igår var jag hos camilla med härliga tjejer. Vi satt runt matbordet hela kvällen och pratade och spelade spel. Mycket uppskattat. Sov över där och kom hem hit halv två, duschade och sen iväg på kalas. Och kom hem precis.

Då vet ni, hörs kanske imon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0