THE WAY IT IS

Jag har inte orkat eller haft lust att blogga de senaste dagarna. Istället har jag tagit vara på den värmen vi har fått. I tisdagskväll tog jag och Amanda en promenad i det härliga vädret och igår var jag och camilla på stan hela dagen. Vi satt fört i solen i några timmat, sedan lite shopping (fick med mig två toppar och studenpresent) och sedan satte vi oss lite till i solen och glassade på en uteservering.

Två kanondagar helt enkelt !

Nu sitter jag här på min altan i bara t-shirt, hur skönt som helst, jag har glömt hur skönt det är när det är varmt redan på morgonen. Lite utomlandskänsla faktiskt nu. Jag kan bara säga att jag är glad och tacksam!

Jag skulle gått upp klockan åtta för att få lite mer tid till plugg och sega på morgonen. Jag vakande istället klockan nio så nu har jag lite bråttom, måste plugga, äta upp och platta håret. Hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0