YOU HAVE SUCH BEAUTIFUL EYES


Vågat av mig att ens lägga ut den här bilden. Jag blottar mitt rätta jag. Ute i skogen, orange keps och en kopp kaffe. Japp, där har ni mig !

Helgen har varit bra som alltid uppe i stugan. Vilat har jag banne mig inte gjort, uppstigning klockan sju varje dag och ute i skogen klockan åtta. Och sedan jobbat till klockan halv fem. Och efter det direkt hem till stugan för mat och lägga sig på soffan till klockan slog sängdags.

De flesta tycker nog det här låter fruktansvärt tråkigt och allt sådant men när man har en bror och en pappa som jag har blir det aldrig tråkigt. Så jag hoppas vi åker upp nästa helg med.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Nej fy för skogen :-)

2010-05-17 @ 19:29:42
URL: http://www.finestlight.se/jennifers
Postat av: CISSI

Ser ut som stereotypen av en norrlänning typ, haha ;)

2010-05-26 @ 21:31:56
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0