10 MINUTES

Rubriken talar för sig själv. Jag har tio minuter på mig att sitta vid datorn denna morgon. Så jag tänkte säga hej för man vet inte när jag har tänkt göra det igen. Det är i alla fall en sådan skoldag då man bara vill stanna hemma. Vi börjar klockan åtta och slutar klockan fyra. Min hals krånglar fortfarande, ibland känns det som jag inte kan svälja ordentligt. Jag börjar tröttna på det.

Idag blir det nog ingen träning för jag ska stå för maten i huset idag. Vi har bestämt att jag ska ta hand om det en dag i veckan framöver. Och det är faktiskt roligt att laga mat. Idag blir det inget spännande, korv, mos och bröd. Men det är alltid något.


5 minuter sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0