BACK TO LIFE

Jag vet inte vad som händer men jag hinner aldrig uppdatera. När jag läser bloggar vill jag att de ska uppa var tionde minut typ men det gör de ju inte. Och jag kan bli arg och besviken när det tar flera dagar (läs:timmar).

Men nog tjatat om det. Idag hade vi möte med vårat mentorsföretag och det gick bra. Vi bollade ideér och sånt med Jens. Vi ska ha ett projekt om skolan, vi ska alltså få gymnasieskolan i alingsås till sveriges bästa skola. Vi ska börja med en marknadsundersökning och intervjuer (vilket är en marknadsundersökning). Det kommer nog bli grymt när vi har fått fram resultat men just nu är vi precis i början. Vill egentligen bara komma igång nu men det är svårt.

Vi fick sluta runt halv ett idag så jag har hunnit träna och fixat lite med min mobil. Hämtat massa roliga spel och olika apps som ska göra livet lite bättre när man har grymt tråkigt, bra va??


sähär såg det ut för någon timme sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0