I WILL RUN FOR MY LIFE

Det var två dagar sen jag skrev nu. Det har varit lite upp och ner här hemma så har inte orkat faktiskt. Men nu kan det bara bli lättare och bättre.

Idag hade vi klassensdag i skolan men jag stannade hemma och plugga historia i tre timmar istället. Vi skulle varit i skogen och haft tipspromenad. Jag var inte så sugen på det imorse så jag låg kvar i sängen. Vilket var väldigt bra för jag fick mycket gjort. Sen åkte jag och tränade på hälso.

Nu har jag varit hemma i någon timme och kollat på vänner. Så bra är det. Och nu tänkte jag visa er två saker jag råkade köpa idag på väg hem från träningen.


t-shirt från lindex


örhängen från lindex

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0