REALLY BAD DAY

Denna dagen ligger inte på min topp 3 av bra dagar. Kan la säga att den ligger i båtten eller något sådant. Fast nu överdrev jag lite, så dålig är den inte. Men till det dåliga, man börjar klockan åtta-har historia prov(pluggat massa men kommer bli ett bad resultat japp)- och så ska man på körskola i fucking tre och en halvtimma själv (!!).

Det börjar om två timmar så nu ska jag göra något jag tycker om, det vill säga glo på något avsnitt av vänner. Imorgon känner jag för att dra till stan och fika, vem vill fika med mig och få mig på bättre humör? Eller så vill jag handla massa nya kläder.

Längtar till fredag då det blir repris på ödenäs festen, niiiiice!



Kommentarer
Postat av: Ronia

You are a good girl!! gone bad.... ;)

2010-09-21 @ 21:05:29
URL: http://roniag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0